Raspunsuri rapide

  • 1. Comanda. Emailul de confirmare primit dupa apasarea butonului “Plaseaza comanda” inseamna ca comanda este confirmata?
  • 2. Comanda. Cum procedati daca nu dau datele corecte in comanda?
  • 3. Comanda. Pot sa platesc cu ordin de plata prin banca?
  • 4. Personalizare. Faceti si grafica personalizata?
  • 5. Productie. Cine face produsele voastre?
  • 6. Productie. Cat dureaza productia?
  • 7. Productie. Cat timp poate sa treaca intre plasarea unei comenzi si livrare?
  • 8. Livrare. Cum procedati daca am gresit datele de livrare?
  • 9. Livrare. Cat dureaza sa ajunga comanda la mine?
  • 10. Livrare. Livrati in weekend?
  • 11. Livrare. Livrati international?
  • 12. Livrare. Cum returnez un produs?

 

1. Comanda. Emailul de confirmare primit dupa apasarea butonului “Plaseaza comanda” inseamna ca comanda este confirmata?

Nu, acel email este o notificare ca datele comenzii tale au ajuns in sistem nostru si ca o sa revenim la tine. Confirmarea unei comenzi, adica trecerea la productie, impachetare si livrare se va face doar dupa ce comanda este confirmata telefonic de catre un operator al site-ului. Te rugam sa ne raspunzi atunci cand te vom suna pe numarul de telefon pe care l-ai lasat in campul aferent datelor de facturare.

 

2. Comanda. Cum procedati daca nu dau datele corecte in comanda?

Daca datele tale din comanda, de exemplu, numarul de telefon, numele, adresa de livrare sau adresa de e-mail nu sunt corecte, vom incerca sa te contactam pentru a le corecta. Daca nu vom reusi sa te contactam pentru corectare, vom anula comanda.

 

3. Comanda. Pot sa platesc cu ordin de plata prin banca?

Da. Pentru plata prin transfer bancar te rugam sa platesti la ghisheul bancii tale sau prin e-banking online suma din comanda.

De precizat

IBAN: RO
SWIFT/ BIC:
Catre: SC Ancova Design SRL
Suma: cea din emailul pe care il veti primi dupa plasarea comenzii
Detalii: numarul de comanda

Pentru detalii, te rugam sa ne contactezi telefonic la numarul de contact

Atentie: aceasta procedura este mai lunga intrucat trebuie sa avem confirmarea incasarii inainte de a expedia coletul. Aceasta confirmare poate dura intre 1 si 3 zile lucratoare pentru tranzactiile nationale si intre 3 si 9 zile lucratoare pentru tranzactiile internationale. Peste acest termen se va adauga termenul de productie si teremenul de livrare. Va recomandam plata cu cardul online.

Optiunile de plata disponibile sunt urmatoarele:

  • - Plata cu cardul online prin furnizorul nostru Netopia Mobilpay
  • - Plata ramburs la curier (pentru livrarile nationale)
  • - Plata cu Ordin de Plata bancar

 

4. Personalizare. Faceti si grafica personalizata?

Nu.

 

5. Productie. Cine face produsele voastre?

Tot ceea ce vindem noi este produs in magazinul nostru, cu materia noastra si aparatura noastra, de catre mesteri priceputi, cu mult drag pentru cei mai grozavi clienti.

 

6. Productie. Cat dureaza productia?

Depinde :) Asta o sa-ti spuna colega noastra care te suna sa confirme comanda cu tine.

Produsele simple, comandate in cate o bucata sunt facute imediat dupa confirmarea comenzii si expediate in aceeasi zi. Asta cu conditia sa ne dai confirmarea pentru grafica sau “Bun de tipar” in timp util. Asta inseamna ca, spre exemplu, daca faci o comanda la ora 10 dimineata, la ora 11 te suna colega noastra sa confirme comanda cu tine, la 12 intra in productie, la ora 15 este gata, la ora 16 se impacheteaza, la ora 17 pleaca din atelier si in urmatoarea zi, pe la 11 - 12 e posibil sa ajunga deja la tine.

Daca faci comanda dupa ora 15, probabil ca o sa plece de la noi in urmatoarea zi. Daca insa comanda este mare, are multe produse personalizate, atunci este posibil sa dureze cateva zile productia. O comanda mare inseamna intre cateva zeci si cateva sute de produse personalizate.

 

7. Productie. Cat timp poate sa treaca intre plasarea unei comenzi si livrare?

Timpii de procesare a unei comenzi standard si/sau cu produse nepersonalizabile:

    • Ziua 1 - Confirmarea si procesarea comenzii, productie, expediere
    • Ziua 2 - 3 Livrare***

8. Livrare. Cum procedati daca am gresit datele de livrare?

In cazul in care adresa este gresita sau telefonul indicat in comanda este gresit si coletul se intoarce la noi, o noua expediere se va face doar dupa ce am corectat adresa. De asemenea sarcina platii noului transport va fi a cumparatorului si iti vom adauga un nou cost de expediere la totalul de plata.

9. Livrare. Cat dureaza sa ajunga comanda la mine?

Comenzile noastre ajung in proportie de 90% in 24 de ore de la expediere. 98% dintre comenzi ajung in 2 zile lucratoare legale. Unele intarzieri sunt cauzate de lipsa raspunsului clientului la telefon, lipsa clientului de la adresa de livrare, bani insuficienti pentru plata coletului, erori ale curierului, conditii de vreme nefavorabila, accidente si conditii de trafic, livrare in zone rurale greu accesibile etc. De asemenea in perioada sarbatorilor de iarna, din cauza BlackFriday si a volumului mare de comenzi din perioada sarbatorilor, intreg sistemul de curierat din Romania devine subdimensionat. Intarzierile pot fi destul de mari si frustrante si ne cerem scuze pentru aceste situatii. Daca am putea, am livra chiar noi, insa ne bazam asa cum o fac toate firmele de comert online, pe serviciile unor companii de curierat.

 

10. Livrare. Livrati in weekend?

Doar sambata si doar daca ceri asta in mod expres operatorului care te suna sa confirme comanda cu tine. Livrarile se fac sambata pana in ora 13 si nu sunt garantate. Livrarile sambata in zonele rurale nu se efectueaza. Nu exista costuri suplimentare pentru livrarea in weekend.

 

11. Livrare. Livrati international?

Nu, livrarile se fac doar pe teritoriul Romaniei.

 

12. Livrare. Cum returnez un produs?

Returnarea se poate face fie direct de catre cumparator, alegand orice cale are la dispozitie pentru a aduce bunul in posesia vanzatorului, incluzand aducerea lui personala in atelier sau expedierea prin curier.

Conform legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract urmatoarele:

  • Contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre vanzator;
  • Furnizarea de produse executate dupa specificatiile prezentate de cumparator sau personalizate in mod clar; ATENTIE! Conform OUG nr. 34/2014, art. 16 lit. c, produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar nu pot fi returnate.
  • Cartile, CD-urile, DVD-urile, creatiile unicat (aceasta categorie include Agendele) sunt produse supuse reglementarilor legate de drepturile de autor. In cazul lor, returul si inlocuirea se pot accepta doar in caz de lipsa de conformitate (defect de fabricatie/productie, deteriorat in timpul transportului etc), nu din motive de continut, de judecata, de gust sau de valoare.
  • Furnizarea de bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.

In cazul in care cumparatorul decide sa se retraga din contract, acesta va notifica vanzatorul despre decizia lui, inainte de expedierea produsului nepersonalizat. Daca produsul nepersonalizat a fost deja livrat, acesta va putea face retur (Formular de retur). Formularul trebuie printat, completat si expediat la adresa orhideea@cadouripersonalizate.ro. Clientul se obliga sa notifice Cadouripersonalizate.ro intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la orhideea@cadouripersonalizate.ro sau prin telefon la numarul 0754515363 in termen de maxim 14 de zile calendaristice de la primirea produselor, in caz contrar, Cadouripersonalizate.ro poate refuza coletul.